i think i love you. yes, i am almost sure

hej hej hej. just nu befinner jag mig i helsingborg. jag och mor passade på medan vi var lediga, och bestämde oss för att åka på ett litet äventyr. so here we are. idag har vi mest vandrat runt bland butiker medan regnet har öst ner över oss. men att det är dåligt väder gör absolut ingenting för att jag tycker att helsingborg är så himla charmigt så jag blir glad bara av att vara här.

men nu till poängen med detta inlägg.
denna fina sak sprang jag på på gina tricot tidigare idag:



visst måste den absolut bli min nya höst(vinter)jacka? så himla tjusig! 499 kr. som hittat.
och sedan tror jag också att jag idag har funnit de perfekta skorna till hösten/vintern. från vagabonds höst/vinter kollektion. vagabond alltså, de kan minsann sina grejer.


bild: thatshot

så himla fantastiska de är. jag har kikat ett tag efter docs men de har visat sig vara hemskt osköna på mina fötterna. med andra ord har jakten på de perfekta höst(vinter)skorna fått fortsätta. jag tror dock att synen av skorna ovan just avslutade den jakten. nu ska jag bara vänta tills de kommer in i butik. och sen, sen har jag årets snyggaste pjuks. yesbox!

imorgon blir det helsinborg- och helsingörsightseeing. och fler butiker.
nu väntar den fantastiskt sköna hotellsängen på mig. oh!
puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken fin kamera du har! Jag gillar den skarpt! Kram

2008-08-13 @ 12:57:18
Postat av: stacy

åh, visst. det är min nya bästis! :D kramkram

2008-08-14 @ 20:31:38
URL: http://inanothertown.blogg.se/
Postat av: Sassy

Stövlarna med blixtlås har jag, de är så snygga!

2008-08-20 @ 15:14:06
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0