.... oh, make me over

Följ min blogg med bloggkoll

bild: jag

hej mina kära vänner. ja, jag är verkligen en usel bloggerska. det här med att  skriva dagligen verkar verkligen inte ligga i min natur. men jag tänkte att det numera skulle bli ändring på det. för egentligen tycker jag ju att det är hemskt roligt att blogga. det blir bara liksom aldrig av. men nu!

hösten är ju här. en ny termin i skolan har börjat. vi har vinkat adjö till den torra, korta nyhetstexten och istället välkomnar vi in den gestaltande och mer fria journalistiken. hurra! bland annat därför måste jag bli bättre på att skriva dagligen. mitt språk behöver väckas till liv efter allt annat än en kreativ sommar.

hösten för också med sig dans. och efter två år av ingenting har jag äntligen tagit tag i mig själv och vågat mig in i en danssal igen. det känns fantastiskt. jag känner mig levande. jag känner mig hel och jag känner att jag har träningsvärk nästprecis överallt. imorse var jag tvungen att rulla ur sängen för att ta mig upp. det gick inte på annat vis. och det känns inte det minsta okej.

nu ska jag springa till dansklass och jobba på min träningsvärk. och sedan, om jag fortfarande lever så kanske jag dricker lite torsdagsöl med min klass. så nu mina vänner, nu avslutar jag torsdagsinlägget. imorgon ska jag se till att vi hörs igen.

tjing. puss.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Underbar bild!

2008-08-28 @ 17:45:02
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Dojjan

Jag lider med dig av träningsvärken. Min är fantastisk. Jag har varit väldigt intim med tigerbalsam de senaste dagarna. Men jag älskar det. Dans, dans, dans!! Saknar att se dig dansa.

Love

2008-08-28 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0