jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

i julklapp fick jag boken med the mest förtjusande titeln: jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket. ni vet, den som jag redan har pratat om.
     på framsidan är titeln utformad som ett hjärta, som att någon har lagt bokstäver i en hjärtformad pepparkaksform. hela boken är bara 120 sidor, och på varje sida finns bara lite text, som mest täcks bara halva sidan av bokstäver. och på varje sida beskrivs kärlek på nya sätt. så allt som allt får man 120 sidor av kärlek. och när man läser bokstäverna så känns det i hela kroppen, och lite utanför också. så fint är det.
     ni ska få se två hemskt fina stycken nu.

"var lärde du dig att kyssas så där?" hon vinklar huvudet uppåt och ser ner på nagelbanden.
"hur?"
"som du gör."
"jag lärde mig av en anna tjej."
"jaha ... synd. jag trodde du lärt dig på egen hand."


*

"du måste lova att inte skratta när du ser det."
"jag lovar"
"du får inte tycka att jag ser ut som ett missfoster."
"visa nu bara."
han drar upp tröjan och på sidan av magen sitter det ett födelsemärke med ett hårstrå på.
"var det allt?"
"tycker du att jag är äcklig?"
"det syns ju knappt."


... längre än så har jag inte kommit. jag läser bara några sidor om dagen och försöker att dra ut på boken så länge som möjligt. fint som tusan.

Kommentarer
Postat av: Kris

jag vill läsa den!!

2009-01-05 @ 11:18:06
URL: http://borjaklaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0