miles to go


bild: hedi slimane diary

jag behöver få i mig energi i form av mat.
jag behöver få lägga mig ner i min säng och sova till imorgon.
jag behöver fila på mina språkliga brister i ett antal word-dokument.
jag behöver ta mig igenom min att göra-lista gärna innan jag fyller 93.
jag behöver att det ska sluta vara småsnuskigt urtvättat väder ute.
jag behöver egenliten vara en bra vän och spendera tid med mina bortprioriterade vänner.
jag behöver få dricka mig hemskt berusad i alla fall en gång innan söndag.

men mest av allt behöver jag sluta titta på serier halva nätterna, så att jag slutat försova mig och slutar att vara zombietrött och inte orka göra något vettigt.
     idag har jag gjort ungefär en vettig grej. och det tack vare min klasskamrat simon som är skojig att författa fördumsfulla texter med. bra med klasskamrater alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0