redhead


bild: mademoiselle molly fryxell

som fattig student får man ibland ta saker i egna händer, och det är precis vad jag planerar att göra. på fredag tänker jag bli rödhårig i tinas badrum, istället för hos en flashig frisör. det känns som att min plånbok inte skulle vara okej med det senare alternativet.

i min drömvärld så skulle jag bli lika tjusig som flickan på bilden ovan, men jag tror att det på egen hand är lite svårt. så ni kan väl hålla tummarna för mig på fredag, någon gång kvällstid, så att det hela inte blir förskräckligt fel. för på lördag morgon måste jag nämligen sätta mig på ett tag mot malmö, och det vore ju synd att behöva skrämma sina medpassagerare.

Kommentarer
Postat av: jennie

hahah,vad spännande, ska bli kul att få ta del av!

2008-12-03 @ 17:17:30
Postat av: Dojjan

om jag lyckades färga mitt svart, då jag aldrig färgat mitt hår. alldeles själv gjorde jag det. så det ska nog gå bra för dig!

2008-12-03 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0