these books will make you smarter

i julklapp önskar jag mig lite blandat smått och gått – bland annat böcker. jag älskar böcker. böcker är himla bra julklappar att ge bort. de är mysiga, har oftast förtjusande omslag och så känns de bra i magen. förra året bestod nog 90% av julklaparna jag gav bort av böcker. böcker är toppen helt enkelt.
     snart är det jul igen, och jag har några böcker som jag önskar skulle flytta in i min bokhylla – och som kunde få göra mig sällskap till stranden i thailand. de här känns bra i min mage:

jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

av gunnar ardelius

skeppsbrott och hundra andra berättelser om kärlek
av dan rhodes


vredens änglar
av joyce carol oates

dödgrävarens dotter
av joyce carol oates


baby jane
av sofi oksanen

luftslotten som sprängdes
av stieg larsson


fight club
av chuck palahniuk

influence
av mary-kate & ashley olsen

och mest av allt gör pocketböcker mig lycklig. dom är mjuka, mysiga och ligger bra i handen.
bara så ni vet, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0