organized


bild: ijklee

jahaja. så var man då ett par vita tygskor, några sommartyger, en halvful retro swimsuit och en kalasful kameraväska rikare. och fattig på alla sina julpengar. god jul liksom.
     men vad gör det om tio år? eller vad gör det redan imorgon? ingen-fucking-ting. för imorgon sticker jag till solen, också känt som thailand, och då behövs alla dessa fulköp. man kan ju inte gå runt i strumpbyxor på stranden heller. och kameran sin måste man man skydda, även om det måste bli med världens fulaste kameraväska. förövrigt, så finns det inga snygga och praktiska kameraväskor, har jag kommit fram till.

nu borde jag nog börja fylla upp min resväska.
vad fan är 15 kg för slags maxgräns? katastrof liksom!
säkert en manlig idiot, som äger ungefär ett par byxor, som har bestämt denna otroliga dumhet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0