lägenhet

hej! jag ska nu gå och titta på en lägenhet. om jag vill ha den får jag den - eftersom jag står först i kö! ih! håll nu tummarna för att den är fin och fräsh, och har en bra planlösning! mm. tata

update. jag har nu fått en lägenhet! iih! den är liten, fin och fräsh och har en bra planlösning! och ett stort badrum! oh. jag är så lycklig. den 1 mars flyttar jag därför ut från tinas soffa. inflyttningstebjudning hemma hos mig då! i omgångar, typ 4 pers i taget. haha. det bästa av allt är att den ligger på samma station som skolan. därför; inga fler stressmorgon-pendeltåg eller bussar. och inte heller behöver jag investera i ett stordyrt SL-kort. oh. ibland är livet för härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0