nu kan du få mig så lätt



idag borde jag egentligen skriva om alla hjärtans dag. om hjärtan, pojkar, kyssar, choklad och andra fina saker. men nej. i år uppmärksammar inte jag alla hjärtans dag. inte alls. eller förutom att jag fick en pin i skolan som löd library lovers, och ok. den är fin. så nu lämnar vi detta tema bakom oss.

istället har jag tagit ett bad och druckit vin. och uppskattat tystnaden som råder i lägenheten då bägge mina medboende är och uppskattar alla hjärtans dag på annat håll. jag hade nästan glömt bort hur tystnad låter. men nu minns jag. sedan har nu kan du få mig så lätt legat som enda låt i min playlist och gått om och om igen. jag älskar att på nytt bli förälskad i gamla favoritlåtar. att bli kär i håkan på nytt är också ganska trevligt. därför får ni en fin video med håkan, med just den låten, så att ni också kan bli alldeles kära i honom eftersom han är så fantastisk.

nu ska jag dricka en kopp thé. thé är så himla underskattat. thé och jonathan safran foer. sedan ska jag sova. imorgon är det fredag och helgen verkar smått lovande. det blir asbra det här. godnatt.

dom är uppe på taken, alla är högt över staden
sommaren snurrade fort, när vi bara snöade bort
och jag vågade aldrig hålla din hand, vi är inte såna som i slutet får varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0