NYFW - ruffian

image19

ok. detta blir sista postningen från NYFW idag. jag har lite dåligt samvete för att inte ha gjort något vettigt på hela dagen. istället för att läsa mina kursböcker har jag lekt med photoshop och frossat bland fina klänningar. jag är en sådan sucker för fashion. skapelserna ovan är från ruffian's visning. alldeles fantastiskt. en perfekt blandning mellan chict, smart och rockigt. me love.

nu vill tina se på scared. jag vill inte se på scared. det är obehagligt. jag ska istället läsa mina trevliga kursböcker. förbereda inför imorgon. nyhetsvärdering står på schemat & ett språkblock. trevligt. jag gillar att gilla min skola. och så har dem så himla gott kaffe. godnatt. tata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0