NYFW - yigal azrouel

image14

ingen människa har väl kunnat missa att new york fashion week nu har dragit igång. så himla peppt. jag älskar fashionweeks, även om jag ibland halkar efter med att följa dem slaviskt. tyvärr har jag inte all tid i världen. men man gör väl så gott man kan.

efter en liten snabbtitt på style.com har jag kunnat konstatera att veckan har börjat slow. ingen visning har tagit mig med storm. men en som imponerade ganska starkt ändå var yigal azrouel. sådana supertjusiga plagg. det är nästan på gränsen till att jag blir lite smått kär. klänningar och kjolar dominerar. nyckelplagget är strumpbyxor. och sådana tjusiga, vardagliga håruppsättningar. oh, jag är nog ändå lite kär. som det känns nu, kan jag se mig själv gå runt i klänningar och strumpbyxor för resten av livet. byxor är så himla överskattat. verkligen.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det är mkt midja tycker jag...tycker jag om. Och längden förblir den jag tycker om också. Det tycker vi om =P

2008-02-03 @ 02:48:35
URL: http://whitecastlecanada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0