masquerade, every face a different shade.

image11

god kväll. nu ska jag snart börja ta mig igenom min bok om intervjuteknik inför föreläsningen imorgon, men innan dess tänkte jag hylla christian dior's 08 spring couturevisning. den är magnifik! john galliano är något av en kostymgud. jag är smygförälskad i dem två fantastiska klänningarna i mitten, kanske kan vi en dag gifta oss när jag är rik och ... rik? och här kan ni själva beskåda hela visningen, be sure to do. nu ska jag umgås med min bok och med en kopp kaffe. tata.

Kommentarer
Postat av: Ida

hej stasia!!

varifrån kommer den underbara klänningen uppe till höger? den svarta med vita knappar?? puss!

2008-01-25 @ 02:35:43
URL: http://thereisaparty.blogg.se
Postat av: stacy

hej! den underbara klänningen har tidigare funnits på net-a-porter, minns tyvärr inte vems design det är men jag minns att den inte platsade i min au pair-budget :/

2008-01-25 @ 09:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0