music when the light go out

image10

i mina ögon är detta möjligen världens vackraste flicka. hon har stora, fina, bruna ögon och är alltid hemskt fin i håret. om jag skulle vara en pojke, skulle jag absolut bli hemskt förälskad i henne. jag skulle sitta och skriva kärlekssånger till henne hela dagarna och hoppas på att hon en dag skulle bli lika förälskad i mig. men eftersom jag nu är flicka, så får jag istället fortsätta vara förälskad i pete, fast han ibland gör dumma saker. men liksom, vem gör inte det? här är pete så fin.

med andra ord är detta mitt sätt att säga god morgon. så, god morgon! nu ska jag iväg till skolan och höra på föreläsning om att skriva rubrik/ingress/notis. intressant. fast först - kaffe. tata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0