proenza schouler, pre-fall 2008

pre-fall visningarna börjar nu rulla in hos style.com. spännande, tycker jag. det finns ganska mycket tjusiga saker och jag kommer plötsligt ihåg varför jag älskar hösten mer än sommaren. den mest fantastiska inkomna kollektionen hittils är utan tvekan proenza schouler's. ååh, den är ju alldeles underbar. jag har några favoriter som jag inte kan slita ögonen från. titta bara;

image6

nu är jag också väldigt förväntansfull inför dem kommande miumiu, luella, betsey johnsson & alexander wang pre-fall kollektionerna. de kan ju bara inte bli fel. och marc jacobs, som jag hoppas ska kunna vinna tillbaka mitt hjärta efter den något hemska SS08 kollektionen. men medan jag väntar ska jag fortsätta att drömma om att proenza schouler's pre-fall ska flytta in i min garderob medan jag sover och sedan bo där för alltid. som nyinflyttad i stockholm kan jag behöva en extra tjusig klänning, eller två, att bege mig på nattliga äventyr i. alla bilder från style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0