boys.

att svara på frågan vad för slags pojkar faller du oftast för? är nog det svåraste jag vet.
för hur jag än försöker förklara så blir det liksom aldrig rätt. jag kommer aldrig på de där exakta orden och det blir liksom aldrig så där som jag egentligen menar.
jag tänkte därför nu ge det ett försök och förklara det hela med bilder.
så alla ni som så många gånger har undrat och bara fått något luddigt svar. here it comes. pojkar jag tycker är hemskt fina att titta på och som jag med största sannolikhet faller för känns lite så här:








alla bilder från lookbook.nu

ungefär så liksom. bättre kan jag inte förklara just nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej, josephine heter jag vi har samma smak på pojkar. sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

2008-06-30 @ 14:12:50
Postat av: marie

åh, lookbook är en så fantastisk sida!

2008-07-02 @ 13:58:11
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0