dance dance dance

min klasskamrat herr ölander brought me fantastic news the other day. nämligen att so you think you can dance har satt igång med säsong 4. yey. så det senaste dygnet har jag plöjt igenom sex stycken avsnitt. och efter varje avsnitt är jag så lycklig att jag typ är redo att spricka. dans alltså. vilken grej. här är mina favoriter från top 20 programmet.



jag har prisat mia michaels förr och hon är fortfarande the woman. jag älskar absolut allt hon gör. och skulle jag få vara en person för en dag så skulle jag absolut vara mia michaels, för att kunna förstå vad som pågår i hennes huvud. och hur. hur man kan skapa som hon. och förstå hur hon tänker.



vanligtvist brukar jag inte falla för so you think you can dance hiphop-koreografier men jag gillade denna. trots att damen i paret har modernt som sitt huvudämne så gör hon en riktigt bra insats här.

 

broadway! främst är denna en favorit för att jag är förfärligt kär i kherington. jag föll för henne redan vid hennes audition. vilken utstrålning denna människa har. hur kan man inte bli förfärligt kär i henne?

ja, dans alltså. det är en fantastisk grej. och ju längre tid jag själv inte dansar så saknar jag det bara mer och mer. jag saknar det förfärligt mycket. så där att det gör riktigt ont ibland. så jag har bestämt att jag i höst ska börja dansa igen. skolan och dansen ska få dela på all min tid. dansen kan få ta så mycket tid den bara vill. men tills dess ska jag fortsätta följa so you think you can dance och leva på andras danslycka. men i höst ... i höst!

och nu ska jag sova och drömma dansdrömmar. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0