i like my makeup in a mess

bild: etsy

så fort jag får lön i juli ska jag klicka hem detta fantastiska halsband
är det inte bland det finaste ni någonsin sett? så himla tjusigt, tycker jag.
samma person har många fler alldeles förtjusande halsband till försäljning. titta bara: förstoringsglas, rosett, skrivmaskin, guldfisk, fluga, eller varför inte ett nästintillriktigt hjärta? så himla fint. det kommer säkert att sluta med att jag blir alldeles till mig och köper alltihop. inte helt omöjligt.

etsy är förövrigt mitt nya favorithäng. det är som ett sagoland med sagoprylar för alla. oh!
detta halsband är ju också bara tokfint. det måste absolut också bli mitt.
jag fyller föresten år i september, om någon undrar ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0