the problem is, your heart is too big for you alone



bild: rob ryan

hej fina ni. 

idag är det måndag. men det känns som söndag. imorgon är sommarlovet slut för min del, och årstiden sommarjobb tar sin början. det är både lite tragiskt och ganska bra. det är bra på det sättet att dagarna då snurrar förbi lite snabbare. västervik är fint men också tokigt tråkigt i jämförelse med stockholm. och bara under den här veckan har jag hunnit bli ordentligt uttråkad. bra också att pengarna snart börjar rulla in. och sen är det klart och jag får återvända till stockholm. hurra. lite tragiskt är det ju dock att hela sommarlovet går åt att jobba. när får man avnjuta själva lovet, undrar jag? men i alla fall. i stora drag är jag lycklig. nu slipper jag i alla fall vara uttråkad. och det är ju bra. 

puss

ps. föresten, bilden ovan står rob ryan för. han är fantastisk. som i fantastisk med stort f. köp hans bok - this is for you. den kommer garanterat att bli den allra finaste boken i era bokhyllor. någonsin. den finns bland annat att köpa här med gratis frakt, så himla praktiskt!

pss. så himla underligt det är: när jag använder safari så fungerar inte fönstret där man klistrar in länkar. det är lite jobbigt. jag måste därför blogga genom två olika browsers. någon som har samma problem eller som vet hur man löser det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0