fairytales, cirkus & gräddbakelser

topshops autumn/winter 08 kollektion är så fantastisk att jag dör lite. helt ärligt. titta bara.




bilder; topshop. hela kollektionen finns att skåda här (länk hittad hos hotspot).

jag tror inte att jag någonsin har sett så många förtjusande plagg i en och samma kollektion hos topshop någonsin tidigare. även om större delen av kollektion är ett inspirationsplagiat a lá miumiu spring 08 så är det enligt min mening helt okej med tanke på hur tjusigt det är. nu får även vi med de mindre plånböckerna chansen att få gotta oss i miumiu-inspirerad-lycka. oh!

vanligtvist är jag inte någon storkonsument på topshop. plaggen där sitter helt enkelt aldrig så där bra på mig som jag önskar att de gjorde. det är alltid lite för kort, eller för långt, eller för litet eller för stort. men i höst ska jag hålla tummarna för att åtminstonde några plagg kan sitta så där att man får hjärtklappning av lycka så fort man har de på sig. hemskt gärna får dessa sitta bra: bakelseklänning, kofta med paljettkrage, sötjacka, snyggundies, bakelseklänning av paljetter.

i höst ska jag satsa på att vakna upp och klä på mig enligt temat jag bor i en sagocirkus. det skulle vara ganska så fantastiskt. tänk att känna sig som en liten fin gräddbakelse varje dag. jag tror att livet skulle flyta på som en dans. och dansa skulle jag göra med ett par grova a lá dr martens på fötterna. tänk er; gräddbakelse & dr martens. vilken hitt!

oh. nu längtar jag efter hösten! kom hösten kom!

Kommentarer
Postat av: Josephine

ofta jag faktiskt tänkte på miumiu då, haha men det är kanske för jag såg hela derad modekollektion härom dagen :D det finns en klänning där jag vill HAAAA! desvärre finns ju ingen store i svrige,lite synd (fast jags kulle väl antagligen inte ha råd anyway så.)

2008-06-30 @ 14:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0