and your elbow in the appropriate place

image46

glad påsk! får jag väl kanske lov att säga idag. för idag har i alla fall jag varit iväg på påsk-festligheter. alla andra verkar ju redan ha hunnit med det - igår - men hos oss är det söndagar som gäller. jag har ätit så jag nästan spricker. ägg, ägg, ägg! förfärligt gott. så imorgon kan jag rulla hem till stockholm, ingen buss behövs.

dagen till ära har jag på mig min nya twiggy-klänning, som jag skrev om redan för länge sendan, här. nu är den alltså äntligen min, tack vore min fantastiska mor, tack. dock syns den ju inte under jackan. men jag lovar. den är förfärligt tjusig.

men nu är klockan redan halv fem. dags att tänka bort påskäggen och istället börja ägna sig åt massmedier och deras publik, åt instuderingsfrågor & yttrandefrihetsgrundlagen. oh. hjälp. jag blir ju alldeles sjuk bara av att tänka på det. men måste man så måste man. hej självdisciplin.

så, glad påsk på er. hoppas ni får en fantastisk dag.
puss

dagens playlist består av mr. håkan, mr, damien, mrs. lykke & mrs. ternheim. fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Adéle

haha roligt sammanträffande!

2008-03-23 @ 18:41:56
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0