hot lips i do like you, yes every word is true, i really like you

image42

hej. här kommer några levnadstecken från mig. jag ska sluta med mina ständiga ursäkter och anledningar till varför jag inte har bloggat. det börjar bli pinsamt. från och med nu blir min blogg en sporadisk blogg. för jag har märkt att ibland har man helt enkelt inte tid. som på senaste tiden t.ex.

nu har jag i alla fall fått tillbaka photoshop på min dator. heja. så ovan satte jag ihop ett litet kollage som sammanfattar mina äventyr under dem senaste veckorna. det har blivit ganska mycket öl. först var det reunion med gamla gymnasiekamrater. så fantasiskt trevligt! där dracks det öl. sedan hade vi klassöl förra veckan. det var också intressant. min klass är så trevlig. och så har jag och jennie startat en tékalas-tradition. på söndagar gäller det. men också andra dagar än söndagar. alla dagar är bra dagar för tékalas. och senast hade jennie och jag också gymnasie-nostalgi-kväll. då hade vi föreställningar-från-gymnasi-tiden-på-dvd-maraton. kabaren, barnteatern & grease. jag säger bara; åh! och juste. mamma och jag var och såg sound of music, på göta lejon. den var fantastisk! jag blev alldeles musikal-lycklig-tårögd. det var fint.

jag har också pluggat. kanske inte så mycket som jag borde. men ändå mycket. och desto mer ska det bli. nu är det nämligen pluggvecka inför tenta. hos vissa heter det påsklov, men nej, sådant har man inte på högskolan. of course not. så nästa fredag smäller det. tenta nummer 2. ush och fy. jag blir nästan lite sjuk av att tänka på allt jag ska hinna få in i min hjärna innan dess. o herre gud. men det ska gå. det går alltid.

nu ska jag iväg och ha reunion med girlsen från västervik. vi har inte setts sedan exakt den 4 november 2006 - då jag åkte iväg till new york. oh. kul kul. men som sagt, måste rusa. ska också försöka att inte blåsa bort med min cykel. cykel alltså. jag som är van vid pendel-lyx. hah.

ps. juste det enda som spelar i min winamp är pacific's - hot lips. så bra! och så lykke li. jag är lite smått kär i lykke & pacific. de är så fina. och om 6 dagar släpper håkan nytt. oh, kan det blir mycket bättre? nej, jag tror inte det. näe juste ... rusa var det. puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Skins!!!! visst är vi så lyckliga!!! tyvärr går det låååångsamt att ladda ned här ute i ödemarken men det går...snart snart! ha det bäst och skriv ett mail till mig =)

2008-03-21 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0