maybe you should cut your own hair, cause that would be so funny

image50

hej. idag är det måndag. påskmåndag. därför är jag klädd i prickigt. liksom tänk prickar, mycket färg - påskägg. vi har gäster igen, och påsklunch, och ägg, och massvis med annan mat. jag kan helt klart rulla hem till stockholm om två timmar. no problem ... men för att återgå till våra gäster. idag är det ryska gäster vi har. och vad vore rysk påsk utan ryska ägg (bild ovan) och vodka, of course. så nu har jag fått snaps, och champagne och nu är det dags för att läsa om upphovsrätt. jag känner att min kombo är oslagbar. jag är himla glad i alla fall. så har jag också hört rykten om att det ska serveras tårta. himlens så fint. men ja, nu åter till upphovsrätt. ciao. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0