maybe you should kiss someone nice, or lick a rock, or both

image41

hej! min ursäkt för icke-uppdatring den senaste veckan är att jag har flyttat & haft sjukt mycket att göra. plus att min dator är nyformaterad och photoshop ännu inte är igång - då blir det genast mycket tråkiga att blogga. men nu är jag sugen på att blogga så jag tänkte skriva några korta rader.

min flytt har gått bra, och min lägenhet är fantastiskt mysig nu. igår fick jag, tack vare daniel, upp mitt köksbord/skrivbord. ett all-around-bord helt enkelt. så nu slipper jag äta frukost stående. fint. jag ska också försöka dokumentera den nya bostaden i bilder så snart jag kan, eftersom flera av er har frågat. it's coming, it's coming! håll ut!

senare idag väntas besök av jennie och hannah, vi ska ha tekalas och de ska få godkänna min nya bostad. men innan dess måste jag ta tag i lite plugg. jag skulle ha tagit tag i det redan i fredags, eller till och med tidigare i veckan. eller till och med förra veckan, men nej, självdisciplinen är inte på topp som sagt. men nu fasiken måste det blir gjort. ja, nu jäklar.

så tata så länge gott folk. hoppas ni har haft en fin helg.

ps. juste! jag har totalt missat att skins, säsong 2, hade premiär för ett tag sedan. finns redan fyra avsnitt ute. och vi älskar ju skins. right? ja, ja, ja! så ta hem, ta hem - här!

Kommentarer
Postat av: Kim Schiöld

Haha, fan sant. Jag skulle ha gjort så istället!

hmm kommer inte ihåg men jag kom hem i lördags iaf! =D

2008-03-11 @ 08:30:37
URL: http://www.schiold.blogg.se
Postat av: Adéle

skinns är typ det bästa som finns!

2008-03-23 @ 18:39:14
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0