topshop-cravings

image44
alla bilder från topshop.com

ok. egentligen måste jag seriöst tentaplugga. men det är ju så himla mycket trevligare att drömma om sommaren, och titta på fantastiska plagg som framkallar hjärtstillastående-cravings. jag har slängt ihop ett antal plagg ovan som ungefär gör att jag avlider - för att dem är så hemskt fina. kan inte jag råka vinna en miljon? eller i alla fall några tusen. det skulle ju bara vara så himla passande.

fast nu ska försöka väcka min självdisciplin till liv med en kopp kaffe & en glass och sedan återgå till läsning. ush. så hemskt synd man kan tycka om sig själv då.

föresten - det är glapp i min strömkabel till datorn. så min dator är ganska död. jag vet inte vad jag ska ta mig till! jag behöver min dator - men jag har inte 900 kronor över att slänga ut på tekniska prylar. jag har inte 900 kronor alls. vad ska jag ta mig till. jag blir ju seriöst hemskt ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0