cheers darlin' here's to you and your loverboy

jag säger bara; alkohol. för mycket alkohol. på tok för mycket alkohol. och därför mår man också som man förtjänar. jag sitter och äter bananchokladglass och klunkar vatten och hoppas på att mitt huvud liksom ska frysa sig icke bakfullt. jag väntar och ser vad som händer.

igår. ja, igår var ju en händelserik dag. jag förundas alltid över samtalsämnena som väljs ut i samband med alkohol. krark? pedofiler? och billighetstecken? liksom varför? och så slänger man ur sig sin livshistoria på den första bästa som sätter sig bredvid en. som om allt vore som det skulle. som att det skulle hjälpa på något sätt. så himla pretentiöst. snuskigt. fast samtidigt så har jag ju fantastiskt fina människor till klasskamrater. och det är ju bra.

fast ja, sedan finns ju de som är värre. och som definitivt inte borde dricka. typ som, som, som ... folk. mitt huvud gör på tok för ont för att jag ska orka engagera mig i att hänga ut någon. men liksom verkligen, seriöst. seriöst.

dagens stora uppdrag är att städa mitt hem. det har varit försummat i en vecka nu, medan jag har virat bort mig bland huvudvärk och tentaplugg. men nu är det över. nu ska ja lyssna på damien rice, slänga alla mina skolböcker, städa och bli en bättre människa.

cheers darlin' here's to you and your lover boy
cheers darlin' i got years to wait around for you
cheers darlin' i've got your wedding bells in my ear
cheers darlin' you give me three cigarettes to smoke my tears away
and i die when you mention his name
and i lie i should have kissed you when we were running in the rain

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag!:)

2008-05-03 @ 12:57:53
URL: http://joonnas.blogg.se
Postat av: Katta

Tråkigt att du är bakis, men det var säkert en rolig kväll du hade!

Hoppas du får en bra dag i solvädret

2008-05-03 @ 12:59:12
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: nike

Så det var kul efter att jag hade gått? Vem borde bli uthängd?

2008-05-04 @ 03:32:17
URL: http://andrasidannike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0