so now i'll take a chance on this thing we may have started

god morgon! för visst är det en fin morgon ...

imorse steg jag upp och drack en kopp kaffe och tog en titt på dagens tidning. och vad ser jag? jo. att 80 procent av förstasidan täcks av en bild tillhörande min artikel om miljöbilar. wiie. då kände jag mig lite duktig. så i dagens tidning har jag lagt beslag på sidan tio och en bit in på sidan elva, med en tillhörande fotobyline. jag har på mig min fina twiggy-klänning och är fin. plus att jag också jag också har en annan artikel som tar upp halva sidan sex. idag är liksom min lite stora dag. och sådant är ju alltid trevligt.

och sedan hoppade jag upp på cykeln och begav mig mot en ny dag som lek-reporter. soundtracket till chicago strömmade ur mina ipod-hörlurar och jag var bara allmänt tillfredställd med dagen, som knappt hade börjat. så bör det vara fler dagar i veckan.

nu ska jag fylla på min kaffekopp och ta min morgoncigg.
oh. livet är så fint idag.
puss

oh!
föresten. jag såg just att.
kolla in västerviks tidningens hemsida. min artikel om miljöbilarna ligger på förstasidan även på webben. hih. och också artikeln om tobaksförsäljningen på Ica finns uppe. här. enjoy.

Kommentarer
Postat av: zeke

*ylar*

2008-05-13 @ 10:13:57
URL: http://zekeylar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0