when you get what you want, but not what you need

... att sitta och skämmas har visat sig vara en ganska långtråkig heltidsaktivitet, därför har jag nu gått ner på halvtid. istället fortsätter jag att läsa brudens blogg (ni vet, den bloggen som jag idolförklarade här) oh, denna fantastiska brud. typ det här är ju bara för skojigt. bruden är skojig. också så lyssnar jag på the tiny och jag har ingått i ett sådant bekvämt deppmode, ni vet, så där bekvämt. jag dricker mitt tjugotvå-och-trettiofem-kaffe, funderar på varför killar är så komplicerade, eftersom tjejer ju absolut inte är det, inte det minsta liksom, och att det är skönt att ta en paus från stcokholm. skönt att andas ut, dricka lite mindre alkohol, slösa lite mindre pengar, göra lite nytta ... för att sedan komma tillbaka på stort. typ. och så funderar jag på vad jag ska ta mig till med mitt sommarjobb. eller ja, rättare sagt, det sommarjobbet som jag inte fick. blir det att ringa äldrevården imorgon kanske? ja, det verkar tyvärr ite bättre än så ...

jag ska fundera vidare nu. men ni kan ju typ lyssna på the tiny. de är något fantastiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0