i hope you give yourself up too


bild

tidigare idag blev miss ternheim, och ett antal andra damer, ganska så sågade av min kära klasskamrat kris. alla får ju så klart tycka vad de vill, och jag tänker inte vara den som är den, men jag tänker i alla fall fortsätta predika om miss ternheims storhet. always.

miss ternheim var med i morgonpasset i p3 imorse och spelade en sång samt bjöd på en liten pratstund. ni som gillar "jävligt tråkiga, känsloflödande smäktande ballader" - för att citera min klasskamrat - kan ju klicka på länkarna. jag tycker det är great. säkert för att jag själv är en jävligt tråkig mnniska. ja, så måste det absolut vara.

jag tycker hur som helst att hon verkar så himla fin på något sätt, miss ternheim. det är någonting i rösten. så fin skulle jag också vilja vara. när jag vågade mig fram till henne efter en spelning i norrköping november '06 och förklarade hur mycket jag absolut älskade spelning så var hon också så där fin, och sa tack på där det fina sättet som man säger tack på.

nu, för några timmar sedan, så spelade även samma blonde och signerade skivor på pet sound. jag hann inte ta mig dit och blev lite ledsen, men sedan tänkte jag att: vad fasiken. jag kan allt hålla mig till sjätte december. den som väntar på något gott vet ni. och medan jag väntar kan vi tillsammans lyssna på i'll follow you tonight, min favorit från första plattan. enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0