jag är för trött för att hitta på en rubrik


bild: gabrielle hennessey

hej ni. idag har varit en bra dag. jag har nog skrivit klart min faktaartikel, och genomfört en intervju på cirka fyra timmar. en bra intervju tror jag också att det blev.
     jag börjar också förstå det fantastiska med dett yrket som jag just nu håller på och utbildar mig till. alla dessa människor man möter som liksom förändrar en lite. lite till det bättre.

men nu är klockan tokmycket och jag är så djävulskt trött att dagens bild får bli en bild med en svart sopsäck över huvudet. ungefär exakt så känns mitt huvud. och så har jag allergihosta också.

nu ska jag dö lite i min säng.
massa jobb imorgon. pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0