life inside the music box ain't easy


bild: flickr

idag snöade det. så himla fint. rinktigt stora vintriga flingor. dock hade jag på mig lite fel skor, så att gå hem från skolan blev en väldigt äventyrlig upplevelse. jag ska nog välja ett par andra skor imorgon.

min artikelserie går inte så bra. eller den gick bra, till ungefär klockan fyra idag då jag ringde till RFSL och de berättade att de inte kunde hjälpa mig på det sättet jag hade hoppats att de kunde hjälpa mig på. jahap. där tog det alltså stop, och om det inte lossnar innan denna vecka är slut får jag nog börja fundera över ett nytt ämne att skriva om. heja magsår, heja.

imorgon ska jag på möte min handledare från DN och jag har ungefär inget trevligt att berätta för henne. jag verkligen känner vilken strålande dag imorgon kommer att bli. åhja.

ps. känner någon ett homosexuellt par som har adopterat barn?
om någon gör det, hör av er!
då skulle jag vara ett magsår fattigare. tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0