times square can't shine as bright as you i swear it's true

ikväll flyger jag till england för att hänga med dessa sötnosar. de är lite av det finaste jag vet och tillsammans har vi det alltid sjukt awesome. jag blir nästan lite yr av att tänka på allt bus vi hittade på i new york. och jag tror inte att vi kommer busa mycket sämre i varken cambridge eller london.


grethe, jan & sammy

sammy & grethe

sammy & jan

jan och grethe har ni sett tidigare här på bloggen, här, då de var och hälsade på hos mig i maj. men sammy har ni inte träffat, och inte jag heller, inte sen i september '07. ska bli så himla flott att ses igen! om jag hittar en dator under helgen så skriver jag så klart några fina rader till er. men om inte, så är jag tillbaka igen på måndag. syns då. ha det fantastiskt fina ni. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0