my favourite thing to do


bild: lettuce_move

hej ni. det har visst redan hunnit bli lördag idag. var tog fredagen vägen egentligen? jag har hur som helst flytt storstaden för ihelgen och tagit mig ner till västervik och mitt gamla flickrum. och det är precis lika gult som jag minns det. mor fyller år senare i veckan, så tanken är väl att vi ska gå på middag för att fira i förskott och umgås lite. ni vet. och så kan det vara skönt att lämna storstaden då och då.

jag måste också bara få säga att min kropp är så himla trasig att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. veckan med ragdollz workshopen har varit helt sjukt rolig. och mellan onsdag och fredag har jag hunnit med fem klasser. ungefär de roligaste klasserna ever. ok. kanske inte ever, men ni förstår grejen. men allt det roliga har sitt pris och därför sitter jag här idag och känner mig väldigt invalidiserad. kan man säga så? mitt knä är ett enda stort blåmärke och mina lårmuskler gråter om jag tvingas gå i trappor eller ens försöker sätta mig ner. nacken är fortfarande förkyld, och ryggen har dragit på sig en riktigt halsfluss. så här sitter vi ihop och mår så där halvbra - men vi är i alla fall helt galet lyckliga. ni vet, så där att det känns i hela kroppen. höga på danslycka!

jag ska nog duscha varmt nu. mjuka upp lederna lite så att projektet ta sig ner för trappan ska gå så smärtfritt som möjligt. so long my friends. tata.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, jag vill också va hög på danslycka =)

2008-11-02 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0