jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket



imorse vaknade jag upp till ett sms om krav på att jag måste uppdatera min blogg. hårda bud här. so here we go i alla fall. jag bjuder på en sammanfattningen av helgen för den intresserade.

fredag. efter att ha delat med mig av min dagsplanering så såg jag till att följa den. det blev lite stressigt men jag hann. bion blev låt den rätte komma in, och den var helt sanslöst bra. möjligen den bästa svenska filmen jag någonsin sett. så nu är jag riktigt sugen på boken med samma titel som står och väntar i min bokhylla. kanske att jag inviger den redan ikväll. efter bion åkte vi, svinrädda för vampyrer, raka vägen hem till tina. där gjorde vi roliga saker som inte har med vampyrer att göra.

lördag. jag vaknade upp på tinas soffa och hostade allergi, så snabbt som sjutton fick jag åka hem. väl hemma gjorde jag mitt hem fint och sedan kom tina och vi bakade scones och gjorde andra roliga saker. sedan gjorde vi ännu mer roliga saker och målade naglarna och lade ansiktsmask. fram mot kvällen blev vi oerhört trötta av vår extremt produktiva dag så vi blev tvungna att skippa den planerade ölen och istället bara sova bort lördagsnatten. eller ja, i alla fall det som återstod av den.

söndag. söndag är den perfekta dagen för lyxbrunch. jag mötte upp en väldigt kärlesksfull duo och enjoyade den fantastiska brunchen med de. den kärleksfulla duon bara svämmade över av kärlek. pussar och hålla handen och titta på varandra så där fint som kärleksfulla människor gör. så då ville jag också bli kär. jag vill också gå runt och hålla någon i handen. och pussa den i nacken och viska fina saker i dens öra. ni vet. så ja, i julklapp önskar jag mig en fin pojke att bli ruskigt kär i, tack. efter att ha fått ont i magen efter alldeles för mycket lyxmat begav den kärleksfulla duon och jag oss till ackis aka balettakademin och såg på en läskigt bra show. vissa nummer var så bra att mitt hjärta nästan stannade lite. som t.ex. twisted streetdance co. från estland. jag dog nästan lite. och så svenska p*fect. helt sjukt imponerande. jag kan tänka mig att jag satt och gapade riktigt stort genom hela numret. och så var babydollz, ragdollz, diambras elever och urban angels inte heller så fy skam. grymt helt enkelt.

och nu är det söndag kväll och jag dricker iste och äter smörgås. fint.
so this is it, min helg. den bloggvänliga versionen - förstås.
puss

rubrik: en boktitel på en bok som jag bara absolut absolut måste ha. jag menar, med en sådan titel är det en bok som alla måste ha. och förstår ni att författaren bara var 24 år gammal när han skrev boken? när jag blir 24 ska jag nog också skriva en bok med en minst lika fin titel. så det så. köp den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0