wake me up

Gickr helps you to pimp your myspace
jan & jag på the place i lördags

hej hej hej. nu är jag hemma igen.

igår umgicks jag med mina fina klasskamrater. vi åt gott, drack gott vin och planerade stora ting. idag är det dock inte lika roligt. jag gick upp klockan sju för att få lite rena kläder och blev alldeles deprimerad över hur grått det var ute. klockan tio när mina kläder var rena var det fortfarande lika grått och jag återvände till min säng. tänkte att: vad fan, jag kan ju inte gå till skolan när det är storm ute.
     sedan vaknade jag klockan ett och regnet öste fortfarande ner. jag bestämde mig dock för att skjuta mina gråa depressioner åt sidan och faktiskt ta mig till skolan och göra lite nytta. och ja, här sitter jag nästan tre timmar senare. regnet öser fortfarande ner och jag orkar inte riktigt ta tag i nånting. men visst fan måste man, så nu ska jag göra ett försök till.

later friends.

Kommentarer
Postat av: samantha

hahaha its almost like the white shirt man is walking out!!!

2009-01-21 @ 02:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0