with greetings from london & cambridge

hej pa er.
jag tanke att ni skulle fa se vad jag har haft for mig de senaste dagarna.
i england ar det soligt och nastan var. helt fantastiskt. jag alskar varje minut har.





grethe & jan




cambridge


sammy och adam. dessa tva sotnosar forlovade sig i mandags. sa himla magiskt! i var gifter de sig, och jag ska fa vara brudtarna. flott varre!





sa!

mina bilder ar sa himla stora och tar ungefar hundra ar att ladda upp sa nu hinner jag tyvarr inte visa er fler. ikvall ska vi dricka fina drinkar och checka klubblivet i cambridge. spannande. imorgon ar det sondag och shopping & afternoon tea star pa schemat.

namnde jag att jag alskar cambridge? allting ar sa charmigt och det finns sa mycket fint att fota. jag vill aldrig aka harifran.

puss fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0