after all it's always you

youtube är ungefär bäst i världen. där finns absolut allt och lite till. så himla praktiskt!
t.ex. så finns liveframträdanden med låtar som ännu inte har släppts. som den här.



i love. 18 dagar kvar nu tills miss ternheim släpper nytt! hurra hurra!

nu väntar jag bara på att också miss spektor och herr rice ska elda på lite i verkstaden och kanske komma ut med något nytt snart. jag har ju trots allt lyssnat på 9 och begin to hope i över två år nu. jag vill inte vara den som är den, men man tycker ju att det borde vara dags snart. visst?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Javisst, portishead tog en 10 års paus mellan sina skivor. vilken tur att jag börja lyssna på dem först för 3 år sen :)

2008-10-28 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0