first day of october


bild: emilie79*

god dag.

första dagen i oktober verkar bli bättre än sista dagen i spetember. helt klart. jag har spunnit vidare på min idé. gett upp. och hittat på en ny idé. en konstig idé. en knasig idé. varför kan jag inte bara tycka om att skriva om fridlysta blommor eller nåt? men nej, istället vill jag skriva om konstiga ämnen. jag säger bara: jag är numera medlem på swingersparadise.se, and then i'll say no more.

jag vet inte om denna idé heller går att genomföra, men det känns lättare över bröstet idag än vad det gjorde igår och det måste ju vara ett gott tecken. visst?

jag har två sidor research.
och en suddig idé på eventuellt genomförande av projektet. alltså typ en synopsis.
kanske går det bra, kanske går det åt helvete, det visar sig.
och förövrigt så funderar jag inte längre på att bli bagare, för er som kanske blev lite oroliga.

nu förtjänar jag öl. på carmen of course. det finns inget bättre onsdagssunkigtölställe än carmen.
tata

Kommentarer
Postat av: Sassy

Fina bilder!

2008-10-01 @ 18:57:00
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Irina

Jag är inte orolig, att du ska bli bagare....

jag tycker om goda bullar!

2008-10-02 @ 14:12:27
Postat av: stacy

sassy: ja, visst är de förtjusande! finns så mycket duktigt folk på flickr.

mamma: du är rolig du ;)

2008-10-02 @ 14:42:04
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0