oh happy day


bild: la mujer tallo

god kväll kära ni.

det är torsdag, och sedan klockan tio imorse är allt vad reportage heter helt oviktigt.
borta är dödsångesten. och inget mer hårslitande pågår längre.
jag är dock fortfarande hemskt trött efter inte allt för många timmars sömn under de senaste två dygnen. men jag är i alla fall inte olycklig. och det är ju bra. jag har nyss sovit bort tre av dagens regniga timmar och nu ska jag iväg till balettakademin och cherie. jag tror att om jag bara överlever och inte somnar under styrkan så kan jag nog få riktigt kul!

någon talade om öl ikväll och min hjärna var mer än på. men min kropp protesterade högljutt. så därför blir jag och den hemma ikväll. sovandes. sovandes väldigt väldigt länge. gärna genom hela helgen.

på tal om cherie och dans: på youtube har någon fantastisk själ lagt upp ett klipp på samma koreografi som vi har hållit på med under de senaste veckorna. vi har ju förstås kommit längre än så här. men ni som är nyfikna på vad det är för slags klasser som jag är iväg på egentligen, kan här få ett smakprov i alla fall. enjoy.



den fantastiska människan i mitten, i röd hood, är förövrigt cherie. bara så ni vet.
oj. nu måste jag rusa till tåget.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att du har kul på Cheries klasser. Koreografin var ju underbar!

2008-10-17 @ 10:19:43
Postat av: Josephine

Oj va fort det gick! hann ju knappt med ser skitkul ut!

2008-10-28 @ 00:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0