killamangiro



hej godingar.
fredag idag alltså.

klockan är nästan halv nio och jag har hittills idag gjort absolut ingeting. jag har inte ens varit utanför dörren. jag vakande närmare klockan tre. duschade. lagade mat. tittade på greek. frös, så jag duschade igen. och nu sitter jag här. en alldeles fantastisk dag, om ni frågar mig. precis som jag velat ha den. slö.

men! dagen är så klart inte över ännu. åhnej. snart ska jag iväg och konsumera alkohol med världens bästa dojjan, som är och hälsar på i storstaden. ni vet, den där alkoholen som jag behöver efter allt reportageslit. ja, precis den alkoholen. nu är det dags. nu är det verkligen dags. hurra.

hoppas ni får en fantastisk fredag.
puss 

ps. bild. från när dojjan och jag konsumerade öl, i mars någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0