a spot in the shade where oranges fall

idag hittade jag en ny potentiell bästis. och den är bland det vackraste jag någonsin sett.



den heter xperia x1 och har en mamma som heter sony och en pappa ericsson.
jag har kommit fram till att vi helt enkelt behöver varandra. vi måste få vara tillsammans.
titta så fint den ligger i handen. alldeles förtjusande!

efter nyår, när jag åter har rätt till bostadsbidrag, så tror jag att vi kommer att bli bästa vänner. helt klart. ett stycke fin mobil och ett lagom tjusigt abonemang på det, så blir alla glada och nöjda. heja!

puss

Kommentarer
Postat av: Dojjan

vad kostar raringen?

2008-10-09 @ 11:35:19
Postat av: stacy

just nu kostar den 5975 och uppåt. men egentligen så släpps den inte först imorgon, så jag antar att alla affärer ännu inte har lagt upp sina priser. men till efter nyår hoppas jag på att priserna hinner sjunka en bit ;)

2008-10-09 @ 12:18:06
URL: http://inanothertown.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0