and now she's in me, always with me, tiny dancer in my hand


bild: någons flickr

kan man fortfarande säga god morgon kl 13.02?
i så fall, god morgon!

jag sitter här och äter frukost, pucko-kaffe och mackor, och känner mig inte alls sen, trots mitt inte allt för tidigare uppvaknande. jag känner på mig att denna måndag kommer att bli en bra dag. dagsordningen lyder kort.

- besök skolbiblioteket för att hämta reserverad bok
- kom på ett ämne att skriva krönika om
- börja skriv krönika
- dansklass för ambra
- (om orkar) städa

ibland är måndagar fina dagar och inte sånadär typiska början-på-veckan-jag-orkar-ingenting dagar. nästan allt känns underbart nu när reportageskrivandet är över. allt är lätt. allt är möjligt. hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0