här står egentligen många många mycket fula ord skrivna

men det är ju fantastiskt att jag kan det här med klockan! och att det inte är på riktigt att jag står utanför skolbiblioteket klockan nio på morgonen och tillsammans med tio andra klockkunnigapersoner undrart: vad fan är biblioteket stängt för? det står ju här, klart och tydligt, söndag 9 - 17. var fan är alla?

ja, det är verkligen fantastiskt att jag är så duktig på det här med klockor. speciellt när jag börjar inlägget under med att informera om att klockan är 07.32, eftersom det är vad som visas på min dataskärm. och speciellt bra är jag när jag går förbi klockan utanför pendelstationen och den visar 07.55 och jag tänker att: vad fan, går dessa klockor aldrig rätt? klockan är ju faktiskt 08.55.

ja, det är verkligen en fantastisk start på en söndagmorgon att stå utanför skolbiblioteket och tro att klockan är 09.00. väldigt väldigt skönt att stå där, inte alls kyligt som fan, tills någon klockan 09.40 informerar en om att vi ju faktiskt har gått över till vintertid. ja, men se där.

verkligen, så himla bra att jag kan det här med klockor och inte alls är korkad.
ja, jag är verkligen fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha.. Jag har tur som fick ett sms om att man ska ändra klockan idag, annars hade jag nog varit en timma för tidig på jobbet imorrn.

2008-10-26 @ 16:00:59
Postat av: Lonis

haha : ) förlåt, men jag kan inte sluta skratta! tur att du inte var ensam där utanför biblioteket iaf. hoppas du haft en bra dag trots en dålig start : )

2008-10-26 @ 17:45:24
Postat av: stacy

therese; haha. jag vill också ha sådana mycket praktiska sms. var får man de ifrån? :)

lonis; här söker jag lite medlidande och du bara skrattar åt mig, haha. vilken fantastisk friend du är!

2008-10-27 @ 10:40:28
URL: http://inanothertown.blogg
Postat av: Ninos

Mathilda Söderström :)

http://greenapple.blogg.se

2008-10-27 @ 14:03:29
URL: http://farbrorninos.blogg.se/
Postat av: Josephine

va skönt att du iaf inte är bitter :P

2008-10-28 @ 00:19:13
Postat av: Therese

Man får skaffa sig en kompis som kommer ihåg sånt och som förstår att jag aldrig skulle komma ihåg det... =P

2008-10-28 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0