if this is communication i disconnect


bild: danske

seriöst, det här är inte ok! det här gråa, tunga vädret gör mig hemskt deprimerad. och trött. jag har tagit mig till skolan i hopp om bättre arbetsdisciplin och lite arbetsro, men nej, det funkar inte här heller. det är så grått och trist och jag vill bara sova. jag har till och med en påse godis här, men istället håller jag på och somnar in i min dataskärm. folket omkring verkar inte heller ha någon studiero i kroppen. det dricks, det äts och det vilas på borden, men inte så mycket mer än så.

så himla jobbigt. jag vill inte vara den som klagar, men kan det inte bara bli mindre grått så att jag inte somnar hela tiden! det skulle underlätta förfärligt mycket.

Kommentarer
Postat av: jennie

hejhej! sitter och väntar på att tiden ska gå för att jag ska kasta mig på cyklen och slåss med trafiken på min gata,och då fördriver jag min tid här!vill bara söga att jag är STOLT över dig! du pluggar så sjukt mycket,och även om du inte känner dig motiverad nu så tycker iallafall jag att du är så himla duktig, jag skulle aldrig aldrig palla det där akademiska tempot, jag har för mycket myror i rumpan. ha en fantastisk måndag, jag är trött, ful och sliten ( hähä) och ska nu till skolan och begrava mig i en kopp kaffe,men jag känner mig ändå ganska nöjd över det.och det borde du med göra.

man får lära sig att trivas i kaos. malmö tänker på dig!(och här skiner solen och sommaren är faktsiskt fortfarande här)pusspusspuss

2008-09-08 @ 08:20:11
Postat av: Sara

yeah wowowo! jag har liksom snatr ett skrivbord wiiie!! saknas bara ett köksbord! sen jäklar blir det tekalas. Har lust att köpa en sån där fin tekanna och fina koppar. Du vet som karusellen tekopparna ungefär hahah

2008-09-08 @ 15:44:52
URL: http://frokennorrland.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0