last day of september


bild: lavendamemory

bra idag.
mitt nya bredband är igång
dexter säsong 3 har startat
lipstick jungle säsong 2 har startat
jag har upptäckt att gossip girl säsong 2 har startat
jag fick tag på billiga londonbiljetter
att hemskt snygga, grönögda människor finns på min skola
jag har en reportageidé

bajs idag.
mensvärk så jag trott att jag skulle avlida
jag har en reportageidé som jag inte helt säkert kan genomföra
jag mår dåligt över min oförmåga att kläcka goda idéer
research av reportageidén har gått ganska så bajs
jag mår dåligt över mer research jag måste genomföra och bristen på tid
jag har ångest för att alla andra kan så bra, och inte jag
jag vill gråta för att jag är så sorlig och bara vill gråta jämt
jag har rökt, fast det är vardag

allmänt.
imorgon måste nog jag dricka mycket alkohol och sluta tänka på reportageidén
jävla sylvia.se skickar aldrig ut ett lösenord till mig. hur ska jag då kunna researcha?
rfsl.se har en dålig hemsida, vilket tvingar mig till att ringa okända människor, vilket jag ogillar
jag ligger troligtvis i riskzonen för förgiftning pga imbumetinmissbruk

sammanfattning.
jag skulle gärna vilja vara man några dagar framöver
jag överväger att dumpa journalistiken och istället bli bagare, det verkar mindre ångestladdat

nu ska jag ha lite ångest i duschen.
sen ska jag sova.
imorgon ska jag ha mer ångest och förbanna mig över min idésynopsis.

Kommentarer
Postat av: K

Men stacy då. vet att det här var ett par dagar sedan, men inte ska du känna dig så där som under "bajs idag". Du kan allt jättebra! Måste hålla modet uppe flicka. Alla känner så ju. Tänk på det så blir det lättare ;)

2008-10-04 @ 02:29:21
URL: http://borjaklaga.blogspot.com/
Postat av: stacy

menåh, fin du är kris som säger så. tack.

2008-10-04 @ 15:36:28
URL: http://inanothertown.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0