somebody told me



hej hej hej.

oj. söndagen bara sprang iväg för mig. så spännande är det att vara ute på äventyr.
och jimmys brunch smakar bara bättre och bättre för varje gång jag går dit.
efter tre veckor har jag helt enkelt blivit beroende. det är sant.

men nu är klockan redan måndag och jag måste verkligen sova.
den här veckan kommer att bli hemskt rolig, men också hemskt lång. med långa helskoldagar.
därför måste jag få sömn. i alla fall inför första dagen.

den utlovade new york fashion week helgspecialen kommer därför att komma upp så snart jag får tid. kanske lite i taget, varje dag. ja? och inte nog med det så börjar ju nästa fashion week också snart. bråttom bråttom. så mycket fashion, så lite tid.

men nu är det godnatt.
och ovan får ni dagens låt. jag hörde den för första gången i mitt liv idag. ja, jag är hemskt sen, jag vet. men den är hur som helst hemskt bra. så varsegod: the killes - somebody told me.

tjing

Kommentarer
Postat av: den där MARY

oj då har du verkligen missat något! det är ganska något av det bäst som gjorts någonsin!

2008-09-15 @ 10:37:37
URL: http://mariagustafson.blogg.se/
Postat av: stacy

den där mary - ja, jag vet. jag har verkligen verkligen missat något. nu är det the killers för hela slanten som gäller. för att se om jag kanske har missat annat viktigt också.

2008-09-15 @ 17:36:24
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0