the end

hej ni!

som utlovat så kommer här några fler fantastiska visningar från new york fashion week. det här blir de sista. eftersom NYFW nu faktiskt är över så känns det som att också vi kan lägga det bakom oss. jag har ju faktikst hunnit sammanfatta de, enligt mig, allra finaste bitarna. istället dyker vi på london fashion week snart. spännande värre!

här är mina slutfavoriter.



rebecca taylor. feminint, ledigt, enkelt, icke vårklyschigt & jäkligt hett. vad mer kan man begära?



william rast. samma gäller här. snyggt som tusan! tänk till ett par strumpbyxor och vips så blev det höst. jag älskar att maskulint möter feminint så balanserat, och så finns även här ledordet: enkelthet.



devi kroell. jag vet faktiskt inte vad mer jag kan säga än att: i love this. jag tror att dessa bitar kan vara mina favoriter från hela new york fashion week. jag vet inte om plaggen skulle vara bärbara på mig personligen. men jag får så ont ögonen av att titta på dom, eftersom dom är så hemskt fina så jag kan helt enkelt inte hjälpa att jag blir förälskad i dom. detta är alldeles sinnessjukt tjusigt!

så. nu var det slut på new york fashion week. london nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0