egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig



denna lördag har varit en riktigt trevlig dag.

inte nog med att jag lyckades få tag på anna-biljetter tidigare idag, så fick jag också för någon timme sen tag på biljetter till världens bästa håkan! till den 29:e fanns det inga ståplatser kvar, men det fanns det till den 28:e. jag menar, man kan ju inte sitta ner till världens bästa håkan, man måste dansa tills benen viker sig! ja! så nu är jag fattig. fattig men lycklig.

och nu äter jag ben&jerrys och tittar på lilja 4-ever. och jag älskar att jag imorgon kommer att vakna upp och inte vara bakfull. utan jag kommer istället att ha en hel söndag som jag kan göra något vettigt av. så himla bra. ibland är min självdiscplin lite bra.

hoppas ni har en fin lördag vad ni nu hittar på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0