whatever bitch

godkväll.

idag har jag inte längre ont i halsen. ett gott tecken.
nu är det bara mest cementtungt i huvudet och snorigt värre.

hur som helst. ett tag övervägde jag att kanske inte gå till dansen med mitt cementblock till huvud - men jag gick ändå. och åh så bra att jag gick! cherie var fortfarande sjuk så istället kom den här damen och undervisade oss. och vilken dam! och vilken rolig koreografi.

vi dansade till det här. därav rubruken. det var hemskt trevligt med en flickig koreografi.
med cherie är det alltid hårt och tungt och inte flickigt nånstans. dock fantastiskt ändå. förstås.
men omväxling är bra.
så nu ska vi tjata på cherie att göra riktiga girlie-koreografier mes oss.
tänk pussycat dolls. ja. där har ni det.
att dansa en roll som är så långt bort från en själv som det bara går är alltid kul.

imorgon är det fredag. och jag har för mig att det heller inte är vilken fredag som helst ...
puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror jag har blivit kär i Carmel.. :P

2008-09-26 @ 19:25:02
Postat av: stacy

... jag misstänker att om jag har henne fler gånger så är risken inte allt för liten att jag också trillar dit :)



det är lite jobbigt. jag kan ju inte gå runt och vara kär i alla som är duktiga på att dansa. haha :)

2008-09-28 @ 23:53:22
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0