musiki tipsigi.

jag har suttit och stirrat på en dataskärm större delen av dagen idag, och igår och ungefär hela veckan - för att inte tala om veckorna innan dess. mina ögon känner sig ledsna och mina fingrar vill ha lite semester från en datamus. så därför går denna blogg på en liten weekendpaus denna helg. men innan vi skiljs åt ska ni få lite musiktips som ni kan slita på tills nästa gång vi ses.

i min itunes går just nu dessa tre album om och om.

bat for lashes - two suns
moneybrother - real control
miss li - dancing the whole way home

himla bra album de här. och just nu spelas: moneybrother - (never ever) i've been kissed. han är allt duktig den där anders wendin. och nu går mina ögon och jag och vilar lite.

tudilu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0