it is springtime around here.

idag har jag vait ledig och då har jag:

- inte blivit mindre förkyld
- blivit bajsad på av en fågel (så jävla otrevligt!)
- ätit sushi
- provat 22 klänningar på beyond retro
- druckit öl & vandrat bland dom blommande körsbärsträden i kungsträdgården
- köpt skor
- ätit sushi igen / hamnat i matkoma

och för en gångs skull så fick jag med mig kameran imorse och kunde knäppa några kort i kungsträdgården då det var så himla himla fint där. verkligen alldeles strålande fint. så här fint:






stella & tina tyckte också att det var alldeles hemskt fint.





och så var dagen slut.
nu ska jag dricka te, äta halstabletter och läsa ut norwegian wood.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0